sobota, 17 sierpnia 2013

LiiiL

liiil to portal promujący notki.
Podobno kiedyś był to portal promujący notki o wiele lepsze niż teraz ale ja nie mam przerostu ego, promuję tam swoje - jeśli ktoś zechce poczytać - poczyta , jeśli nie to przecież nie pańszczyzna.
Promuję tam dwa swoje blogi

Obok, w narzędziach.
pod tytułem kliknij w obrazek umieściłam autoreklamę
i tak klikając tam w obrazek:


znajdziemy się na mojej stronie liiil , na której promuję swoje notki z blogu "szpakowedrzewo"

natomiast klikając obok w obrazek:


znajdziemy się na mojej stronie , na której promuję notki z blogu "wmalinach.bloog.pl"

*

Na portalu liiil prowadzony jest ranking
najchętniej promowanych blogów. Ranking obejmuje notki promowane w ostatnich 30 dniach.



Na pamiątkę umieszczę tu sobie
bardzo, dla mnie, sympatyczny wynik.
Tego wynikupewnie nie da się już powtórzyć.

A teraz ostatnio promowane notki z blogu "szpakowedrzewo".



To najchętniej ostantio promowana moja notka.
Zapromowały ją 22 osoby, których nicki widnieją w dolnej kolumnie notki




A to notka , która najmniej się spodobała.
Tylko 10 osób uznało ją za godną przeczytania i polecenia.

Polecam swoje blogi.
z przymrużeniem oka ;-) ....

I JESZCZE CIEKAWOSTKA
statystyki - odwiedzających mój blog "szpakowedrzewo"



widać wyraźnie że od początku istnienia tego bloga
najwięcej czytających przybyło właśnie z " liiil"



na pamiątkę:
najczęściej odwiedzający mój blog
od początku - do dzisiaj

2 komentarze:

  1. Malina starałem się zarejestrować na stronie Prom Notkę by twoje publikacje tam wstawiać zgodnie z twoją prośbą.
    Nic z tego nie wyszło ponieważ nie pasowało im moje hasło.Najprawdopodobniej kilka lat temu już się rejestrowałem z jakimś hasłem i czort je ogonem przykrył -- nie pamiętam go.
    Tak prawdę powiedziawszy gdyby nie to że publikujesz na FB i G+ nie ma potrzeby wędrowania do Promuj Notkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktorze - teraz sama wstawiam tam swoje notki , kiedyś mi się to kićkało ale teraz wstawiają się bez klopotu. Jeśli byś chciał promować to pod polem gdzie wpisuje się hasło jest napis "nie pamiętasz hasła" jak klikniesz to podadzą jak odzyskać albo zmienić.
      Wiesz - to jest bardzo dziwne ale na moje blogi najwięcej osób przychodzi z liiil ... zdębiałam jak zobaczyłam statystyki
      DZIĘKUJĘ WIKTORZE
      tę notkę zrobiłam sobie tak raczej na pamiątkę i na podsumowanie notek instruktażowych. Nikomu nie są potrzebne a skoro ten blog jest to sobie z WP skopiuję polityczne fotomontaż, tam mogą zniknąć bo WP znowu figle płata. Blog rodzinny też powoli na blogspot kopiuję

      Usuń