niedziela, 21 lipca 2013

JAK KOMENTOWAĆ

wskazówki dla osób, które nie są zalogowane w google
a chcą wpisać komentarz






wchodzi się tu
 klikając ikonę w lewym pasku



WPISUJEMY KOMENTARZ  w białym dużym oknie



po wpisaniu komentarza naciskamy zielony kwadracik (zaznaczyłam strzałką)
po naciśnięciu zielonego rozwiaja się tablica


należy wybrać przedostatnią opcję (zaznaczyłam strzałką)
po kliknięciu pokazuje się tablica:



- należy wpisać w górne pole swój nick
- w dolne pole wpisujemy adres swojego bloga (jeśli bloga nie posiadamy pole pozostawiamy puste)
- klikamy "dalej" (zaznaczyłam strzałką)
- otwiera się tablica:


jeśli nie wpisaliśmy komentarza to teraz wpisujemy 
w okienku, które zaznaczyłam na czerwono powinniśmy zobaczyć swój nick i jeśli mamy blog to adres
klikamy "opublikuj" (zaznaczyłam strzałką)

GOTOWE !!!

TEN SPOSÓB KOMENTOWANIA JEST PRAKTYCZNIEJSZY, NIŻ WYBÓR OPCJI "ANONIMOWY"

komentowanie jako "anomnimowy" jest niezbyt dobrą opcja bo jeżeli kilka osób tak skomentuje a wywiąże się dyskusja to kompletny chaos i w końcu nie wiadomo który anonimowy jest który, można się podpisać pod komentarzem ale lepiej wtedy jednak tę opcję "pracochłonną" tylko nie wpisywać adresu - wyjdzie na tyle samo roboty

----------------------

TAKĄ INSTRUKCJĘ WARTO UMIEŚCIĆ NA SWOIM BLOGU, ŻEBY KOMENTUJĄCY WIEDZIELI JAK "TO SIĘ ROBI"
:-)

13 komentarzy:

  1. HANIU!!!!
    JESTEŚ WIELKA !
    Zrobiłaś świetną robotę.
    Umieściłam Twój blog w Moich ulubionych!
    Pozostawiam pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyna z perłą26 marca 2014 18:02

    zobaczymy czy się uda!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. supeeeer
      strasznie mi się podoba Twój nick Bożenko

      Usuń
  3. Dziewczyna z perłą26 marca 2014 18:03

    a obrazek, ikonka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ikonka pojawia się tylko wtedy jak komentujesz zalogowana w google. Ha teraz jestem zalogowana ale zaraz się wyloguję i zobaczysz

      Usuń
    2. pozdrawiam, tu pisałam tak jak Ty a ponieważ podałam adres bloga to jak naciśniesz mój nick znajdziesz się na tym drugim blogu

      Usuń
    3. zwróć uwagę - nicki osób bez blogów są białe, osób z blogami kolorowe, kolorowe można naciskać i wchodzić na blogi autorów

      Usuń
  4. i wszystko staje się jasne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. na zdjęciu z domu kalenicy . Obecnie mieszkam w nim. Zastanawiam się, kto to był żywy? Jeśli znasz adres e-mail . ivas_@ukr.net

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam Pani tekst o ankrowaniu dwóch wież, o "śrubie rzymskiej", szukam fachowych informacji o ankrowaniu budynku, może Pani by mi pomogła, proszę o kontakt

    OdpowiedzUsuń