niedziela, 15 września 2013

JAKI DZIENNIKARZ

TAKA KLASA ! Nie zdzierżyłam - przed chwilą Rymanowski zachwycał się związkową demonstracją

ach - jakie to było dowcipne !
ach - jaki świetny pomnik ! Premier do Kimirsena podobny !
ach - jakie to było z klasą !

No właśnie słyszałam :
"prezydent jest na smyczy tej Żydówy"  wielka klasa według Rymanowskiego, gratuluję mu poczucia humoru i smaku, cóż, powtórzę - jaki dziennikarz taka jego klasa.
Pan dziennikarz nie raczył zauważyć co na tym dowcipnym pomniku wypisano? Ano, panie dziennikarzu, wypisano PREMIEROWI NARÓD może pan, panie dziennikarzu, zgadza się by pana w takie zabawy wciągana, zapewne od pana ten pomnik jest ale ode mnie NIE ! Ja też jestem Naród.

ja sobie nie życzę !
ja sobie wypraszam !

Ja się nie zgadzam na profanowanie słowa NARÓD !!!
Jest demokracja, można sobie palić kukły, ile dusza zapragnie, można wypisywać, co ślina na język przyniesie, można wznosić i nosić głupawe pomniki. Można stawiać szubienice, wystawać trumny, można nawet to wszystko nazywać klasą.
Ale od zawłaszczania świętości, od  NARODU - wara !




! ! !

Ja sobie mogę, panie dziennikarzu, też strzelić fotomontażyk, ile to roboty, też z Leninem na pierwszym planie i kim innym za plecami, ja sobie mogę nawet głupawy wierszyk napisać
ale ja , panie dziennikarzu, sobie nie mogę  podpisać tej radosnej twórczości słowem Naród , bo to słowo święte. A pan tego, w obiektywności swojej, nie raczy zauważyć ?!

Co to jest NIUS pan zapewne dobrze rozumie,
ze zrozumieniem słowa NARÓD już znacznie gorzej.

bez przyjemności polecam - Malina M*

jeśli podobał Ci się ten wpis
to wejdź     i zagłosuj


                                          M*                                           

15 komentarzy:

  1. Nie znam pełnych okoliczności wypowiedzi Rymanowskiego, i nie chciałbym być poczytany za narodowca ;) :) dlatego trudno mi się odnieść do całości. Co do dziennikarzy to mam bardzo niskie wyobrażenie o ich fachowości. Na palcach jednej ręki można policzyć profesjonalistów, ale oni w większości mają jeszcze niesłuszny korzeń PRL. Nie jest to jednak ich wina, takie mamy parapaństwo, które dopieszcza tylko swoich.
    "Lenin" świetny! Kim Ir Sen, niestety, też.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś, bardzo, bardzo dawno temu lubiłam Rymanowskiego, od dawna go nie cierpię. Nie chodzi mi nawet o to, że nie ukrywa swoich propisowskich poglądów, ale jako dziennikarz jest fatalny. Zero profesjonalizmu.
    Ładnych kilka lat temu dostał jakąś nagrodę. Wygląda na to, że woda sodowa uderzyła mu do głowy i poczuł się gwiazdą. Też nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawłaszczają tacy takie pojęcia jak:Bóg,Honor,Ojczyzna od dawna,teraz zawłaszczyli Naród. Zwyczajna profanacja,jak zwykle zresztą.
    --Waszek--

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawłaszczają tacy takie pojęcia jak:Bóg,Honor,Ojczyzna od dawna,teraz zawłaszczyli Naród. Zwyczajna profanacja,jak zwykle zresztą.
    --Waszek--

    OdpowiedzUsuń
  5. ereglo
    do Marzatela
    I tu się mylisz. Rymanowski właśnie bardzo profesjonalnie działa jako wtyczka PIS w TVN. Pod pozorami obiektywności zawsze tak dobiera informację i rozmówców, żeby nie tak nachalnie jak np. bracia Karnowscy przepchnąć propagandę PIS, ale kto wie, czy nie skuteczniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyłki dużej nie ma. "Spisił" się Rymanowski i tyle. O czym tu...
      Pa:)

      Usuń
  6. Pierwszym elementem obrzydzenia do stacji TVN była właśnie ta osoba.
    Malina,wspólna nasza znajoma z FB wiele zawdzięcza tej kanalii i nie da powiedzieć złego słowa na niego,przytacza wszelkie nagrody za czynioną dobroczynność.No dobrze, chwała mu za to, ale to są jego prywatne sprawy, tak różne od antenowej działalności.
    Dla mnie jako widza przestał dawno być widoczny, bo nie oglądam tej stacji i dziwię się że inni tego nie robią,a oglądając katują sobie nerwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotomontaż jak zawsze celny i świetny technicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Antoni Słonimski mawiał, że jak Naród komuś nie iodpowiada, to trzeba ten Naród zmienić! Poszedłbym dalej - w niektórych wypadkach, to Naród powinien wymienić niektórych swych przedstawicieli!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę wypowiadać się na temat Rymanowskiego ponieważ nie oglądam telewizji.
    Fotomontaż świetny.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasa, to może być w szkole.
    Po Waszych wypowiedziach już nawet pisać mi się nie chce. Zero, to mało powiedziane.
    Pa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Albo może się boi PiS-u i jest taki oględny w wypowiedziach?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak już zamieściłem, gdzie indziej
    "Oswiadczam!
    Od czasu jak usłyszałem "zbieracza puszek" po śmietnikach rozmawiającego przez telefon komórkowy, oraz po przeczytaniu
    "Polska pod względem liczby samochodów osobowych osiągnęła europejską średnią. Na koniec 2012 r. prawie co drugi Polak miał już auto - wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego.
    Na koniec 2012 r. w Polsce zarejestrowanych było 18,74 mln samochodów osobowych. Pod względem nasycenia rynku motoryzacyjnego Polska zrównała się już ze wskaźnikami Unii Europejskiej. W grudniu na tysiąc mieszkańców Polski przypadało 486 samochodów, podczas gdy w UE ten wskaźnik wynosi średnio 484 - poinformował GUS na najnowszym raporcie "Transport. Wyniki działalności w 2012 r.".

    Read more: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14499702,Polska_dogonila_UE_pod_wzgledem_motoryzacji__Prawie.html#Cuk#ixzz2ez9FW500
    Bedę odpowiadał.
    A walcie się na ryj pajace,bo jednostkowe przypadki/może nawet dziesiątki/nie świadczą, o ubożeniu społeczeństwa.
    Bo choćbyście mi wmawiali do usr,śmierci, mojej, lub waszej, nigdy nie uwierzę ze "komóra" czy samochód są przedmiotami... pierwszej potrzeby,..... ubogich
    A i jeszcze jedno, nie mówcie mi ze to statystyka,bo znam takich/w moim/bloku którzy posiadają po 2 samochody a zalegają z czynszem.
    Bo "nie maja za co"mimo iż samochody te codziennie są w rozjazdach.A ci "co nie maja, za co" wczasy to tylko Egipt.
    Wiec walcie sie na ryj, Dudy,prezesy i reszta tego zakłamanego manszaftu łącznie z ubogim naszym kościołem.Co teraz przeistoczył się na "kościół ubogich"Dobre co
    Wiec oświadczam, jeszcze raz
    Walcie się na ryj !! Głupich szukajcie gdzie indziej !!Nie ze mną te numery!!
    PS.m_16 15 września 2013 13:10
    Wszędzie na sztandarach i honorowych szablach ,w Polsce przedwojennej, zawsze widniało
    HONOR I OJCZYZNA
    dziś sobie rożni do tego dopisali BOGA i wmawiają nam"ze to było od zawsze"

    OdpowiedzUsuń
  13. True. Kto mówi, że działa w imieniu narodu - kłamie. Demagogiczne zagrywki w tym stylu, a także licytacja na patriotyzm, są jednymi w z wielu bolączek polskiej politycznej dyskusji, której ze względu na to, praktycznie nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  14. Podzielam oburzenie, bo to jest jakieś nadużycie, ale...
    Pamiętacie Państwo jakie wrażenie zrobiły na kongresmenach USA i w całym świecie słynne słowa Wałęsy "My naród" ,czy też jak kto woli "We people"?
    Podobno to zasługa tłumacza, ale na pewno nie pytali o zgodę narodu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń