środa, 2 grudnia 2015

JAKA PARTIA, TAKA GWIAZDA

a na moje oko kolor gwiazdy przefarbowany.
Złoto, złotem, ale nie wszystko złoto, co się świeci,
czasem spod pozłoty kolorek wyłazi, a jakże ...




Oglądałam sławetne obrady KOMISJI. Brawo pan Piotrowicz !!! Odpowiedni aparatczyk, na odpowiednim miejscu. Wprawę chłopak ma, a jakże. Wie co i jak, wie jak "ruki pa szwam". Doświadczony ! Wszak kiedyś stał tam, gdzie stało ZOMO. Dobrych mieli wtedy aparatczyków, skoro to ZOMO stało tak długo. Teraz doświadczenie jak znalazł. Teraz to on święty, bo z namaszczenia prezesa. A jaki oburzony, że mu się przeszłość wypomina, wszak on tylko pomagał. No ciekawe, jednemu pomagał, drugi go odznaczał. Wie chłopak, jak się ustawić i gdzie konfitury. A ciekawe "z tego pomagania" to nieźle sobie wtedy żył ...
Jak teraz kreuje się na ideowca, to pusty śmiech mnie ogarnia. Ideowcem to był mój Dziadziu, który odmówił pracy w komunistycznym sądzie, odmówił ciepłej posady i dobrej pensji. Przez to biedowali tyle lat i moja Mamcia, nie raz i nie dwa, głodna chodziła. To jest ideowość, a nie to, co nam w żywe oczy aparatczyk teraz wmawia. Wmawiać to może, własnemu elektoratowi. Elektorat pisu wszystko, co da władzę, łyknie bez żadnej refleksji. Na zdrowie, panowie !

Prawda leży tam, gdzie leży, powiedział niegdyś autor "złotych ust"
A jak ta leżąca prawda wygląda :

"Pan Piotrowicz właśnie w Krośnie był prokuratorem, a ja siedziałem tam "na dołku"  - powiedział Jerzy Stępień, działacz opozycji w PRL, były prezes Trybunału Konstytucyjnego. Przypominał, że Piotrowicz w latach 80-tych był prokuratorem prokuratury rejonowej, a później awansował do wojewódzkiej. Został też w 1983 roku odznaczony Brązowym Krzyżem Zasługi.

OJ - WIDAĆ DOBRZE SIĘ CHŁOP SPISYWAŁ !  A TERAZ TO PISOWSKA IKONA, NOWA GWIAZDA ! BRAWO ! ... W SEJMIE MĘŻNIE STANĄŁ PRZECIWKO TYM, CO TO WEDŁUG PREZESA, STOJĄ TAM, GDZIE ZOMO, a teraz mężnie broni dostępu opozycji do zadawania pytań, bo opozycja to przecież ci, co stoją tam, gdzie stało... a może coś się PRL-owskiemu aparatczykowi, w sprawie tego stania, popierwiastkowało ???? No to zwolennikom prezesa gratuluję. Jakoś wcale mnie nie dziwi pisowskie działanie, wszak wojowników w gębie w pisie dostatek. Siedzieli za wolność ci, co to niby stoją teraz tam gdzie ZOMO ... prezes nie siedział, za to teraz stanął do boju i rządzi. Swoją demokrację wprowadza, taką za którą nie trzeba było siedzieć, wystarczyło sprytnie się ukryć i manipulować ...

Ma już prezes prawie wszystko ale, jak widać, ciągle mu mało ...
Łakomstwo i obżarstwo to grzech, który mści się na obżartuchu.
Raz prezes udławił się przystawkami, niestety, nic go to nie nauczyło.
Posadzili przy stole, to wygłodniały władzy, łyka w takim pośpiechu,
że na konsekwencje nie zważa.

Ano, panie prezesie, konsekwencje obżarstwa bywają przykre,
nie tylko czkawką się odbijają ... 


*


                                                Malina_  M *                                              

jeśli podobał Ci się ten wpis
to wejdź na liiil    i zagłosuj
 

50 komentarzy:

  1. Nie podejmę się, pani Haniu, oceny postawy pana Piotrowicza, ani wówczas, gdy był prokuratorem, ani obecnie. Mam za małą wiedzę. Ale pozwolę sobie na dorobną refleksję. Słaby był jednak z pana Piotrowicza aparatczyk, skoro dano mu tylko Brązowy Krzyż Zasługi. Gdyby był aż tak oddany "sprawie", to powinien dostać co najmniej "chlebowy" (mam nadzieję, że pamięta Pani to określenie).

    A co do meritum, czyli w odniesieniu do zawieruchy z wyborami do Trybunału Konstytucyjnego, to proszę pamiętać, że jakby nie oceniać postawy PiS'u w tej sprawie, to pierwszy krok, pierwsza próba politycznego zawłaszczenia Trybunału, to były wybory pięciu sędziów Trybunału, dokonane za rządów PO. To, co nastąpiło dalej, to tylko prosta konsekwencja. Ale to większego znaczenia już nie ma. PO zmierza szparkim krokiem, truchcikiem, ku politycznemu niebytowi. Co, na moje rozeznanie, nastąpi w ciągu najbliższego roku.

    adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Panie Adamie, że Pana zdaniem, jeżeli poprzednicy prawo "nagięli", to obecni mogą je (włącznie z Konstytucją) brutalnie łamać. Pogratulować myślenia. Za chwilę wyeliminują inny organ konstytucyjny (KRRT), ustanawiając inny w jego miejsce. Zaś ustawą "antyterrorystyczną" wprowadzi jakiś stan wyjątkowy (inaczej się to nazwie), by konstytucyjne ograniczenia takowego nie obowiązywały (n.p. termin).
      Gdzie w tym wszystkim praworządność, lub tylko zwykła przyzwoitość?
      Pomyślności.

      Usuń
  2. Ja już chwilami nie mam siły i nerwów, żeby słuchać i patrzeć na to, co się dzieje. Nie można jednak być bezczynnym i biernie się temu przyglądać. Trzeb wszystko zapisywać na blogach, komentować - kiedyś będzie to potrzebne, a internet jest pamiętliwy ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ot, choćby tro zapamięta :

      pisowski publicysta Janecki :
      "Marszałek Piłsudski w takiej sytuacji wprowadził wojsko do Sejmu. :-))"
      no uchachał się dziennikarzyna, po pachy.
      Może i wojsko wprowadzą ... mają władzę, ba, mają szalonego wodza z genialnym 20-letnim doradcę ...

      co se bendom chopcy żałowali
      se mogom, co se chcom
      wadza panie, wadza to je to

      .

      Usuń
  3. PIS TO TCHÓRZE boją się imiennie głosować ...
    jak im nie wstyd !
    ech "bohaterowie" od siedmiu boleści
    ---------------------------------
    właśnie zamykają usta posłance Krzywonos,
    dawnej opozycjonistce - nowe idzie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałem Piotrowicza w akcji na wczorajszym posiedzeniu komisji sejmowej, żałosne to było, ale w niczym nie dorównywało Mirosławowi Sekule z PO, który przemawiał do pustych krzeseł sejmowych i zadawał im pytania. ;) :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak MY wiemy ze on jest ssyn, ale to jest NASZ ssyn.
    Czy to pierwszy Konrad Wallenrod w ich szeregach A Kryże co to sadzał Prezydenta Komorowskiego? Nie był Vice Ziobrą
    A Targalski ,Wolski to nie dawni partyjniacy mający "wyciszać media"
    Mozna tak wymieniać i wymieniać,nazwiska.Tych co dzis wiernie służą i służyli "prawym i sprawiedliwym"
    Oni są cacy,ale ich dzieci i wnuki już nie bo ich imiona i nazwiska znajdziesz w książce "Resortowe dzieci"
    Porządni w czas stanu wojennego "szli w adwokaty" przechodzili do "radcostwa" Oni wiernie trwali na posterunkach "Czyniąc dobro" Ich żaden IPN nie rozlicza ich nikt nie tknie.
    Dziś wiernie służą nowej władzy A nowa władza wie, ze tacy nie podskoczą tacy sa i pozostają wierni bo na nich rządzący maja haki.
    Takich to mamy i prawych i sprawiedliwych !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę lekko kontrowersyjny. To jakim jest pan Piotrowicz każdy widzi i tu nie jest potrzebna żadna dyskusja. Moje zastrzeżenia budzi wypominane mu czasów komuny. W młodości byłem głęboko wierzącym, dziś jestem ateistą i czy z powodu tej mojej młodzieńczej wiary, dziś nie powinienem nim być? Jeszcze inaczej. Jeśli ktoś w młodości chodził zbierać stonkę dziś też będzie miał to wypomniane, bo pomagał komunie?
    I drobna uwaga do pana Adama. Usprawiedliwianie własnych nieprawości, nieprawością innych, toż to już zasługuje na miano piaskownicy w przedszkolu w stylu: psze pani, to on się zaczał...
    Pozdrawiam pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiem wprost panu Asmodeuszowi, a poniekąd, juz trochę zygzakiem, pani Ikkce. Tak, "Usprawiedliwianie własnych nieprawości, nieprawością innych, toż to już zasługuje na miano piaskownicy w przedszkolu". Ale ja nikogo nie usprawiedliwałem, ja pisałem o prostej konsekwencji. Czy uważa Pan, że PiS, po politycznej, mającej na celu zawłaszczenie TK akcji PO, powinien wiekodusznie położyć uszy po sobie i zgodzić się na to łajdactwo?

    adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszanowanie demokratycznych procedur nie jest łajdactwem. Jakoś nie przypominam sobie, aby marszałek Sejmu z ramienia PO (nie jestem zwolennikiem i tej partii) wyłączał mikrofon mówcy (pan Piotrowicz pani Krzywonos), gdy opozycjonista miał głos w tak ważnej sprawie jak ochrona Konstytucji. Sejm koalicji PO-PSL nie cofał uchwał Sejmu poprzedniej kadencji (patrz dziś nominacje na sędziów TK). PiS ma dziś w Sejmie większość i ma prawo z tej większości korzystać, ale niech to robi w sposób demokratyczny, z zachowaniem przynajmniej pozorów przyzwoitości.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Asmodeusz2 grudnia 2015 20:25
      Dla mnie ta "Legendarna Krzywonos"miała prawo Moralne prawo walnąć, tego pajaca w pysk
      Za tamte gdy oni walili na przesłuchaniach
      https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfl1/v/t1.0-9/12313695_1016032101789629_8279272461577668946_n.jpg?oh=0929df877bb84a33c4361786a0463123&oe=56D8DDE6&__gda__=1457247651_a2b3572505e43c729e622166edbe583a

      Usuń
    3. @Asmodeusz2 grudnia 2015 20:25

      Panie Asmodeuszu, nie spierajmy się o fakty. Czy chciałby mi Pan wmówić, że wybór sądziów TK na konto Semu przyszłej kadencji jest "uszanowaniem demokratycznych procedur"?

      adam

      Usuń
    4. Panie Wiesławie, dopiero teraz zajrzałem pod link, który podał Pan we wpisie z 2 grudnia 2015 20:50. Cóż za obrzydliwe chamstwo. I Pan smiałeś tytułować mnie "kolegą"? Fuj!

      adam

      Usuń
    5. Anonimowy3 grudnia 2015 12:09
      Niemożliwe bo ja jak mawia ukochany prezes "nie zadaje się z ludźmi marnej reputacji"
      I z byle kim nie przechodzę na "kolega"
      A to nazwać obrzydliwe chamstwo !
      https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfl1/v/t1.0-9/12313695_1016032101789629_8279272461577668946_n.jpg?oh=0929df877bb84a33c4361786a0463123&oe=56D8DDE6&__gda__=1457247651_a2b3572505e43c729e622166edbe583a
      Gdy to "szczyro prawda" to kwestia wrażliwości lub hipokryzji

      Usuń
    6. Nie skomentuję, panie Wiesławie. Jeśli Pan uważa, że te "literackie" kłamliwe wypociny to nie chamstwo, to naprawfę, taka ocena jest kwestią osobistej wrażliwości (nie chcę powtarzeć określenia "chamstwo").
      Bez pozdrowień.

      adam

      Usuń
    7. Panie Adamie.
      Nic nie chciałem Panu wmówić. Ja się po prostu podpisuję pod dzisiejszym orzeczeniem TK w tej sprawie, choć mam świadomość, że to niczego nie zmieni.

      Usuń
    8. Panie Asmodeuszu, zgadzam się, że orzeczenie TK jest zgodne z zasadami demokracji parlamentarnej. Ponieważ jednak ja osobiście nie jestem zwolennikiem demokracji i nie uważam demokracji za najlepszy, a zwłaszcza najbardziej skuteczny system polityczny, osobiście wolałbym inne rozwiązanie.

      adam

      Usuń
  8. Asmodeusz2 grudnia 2015 18:31
    Powiedziałbym Ci masz racje !.Normalną i ludzką.
    Tylko w kontekście tego co głoszą "prawi i sprawiedliwi" te ich ciągłe komuchy postkomuchy,"my wiemy skąd oni się wywodzą, skąd oni wzięli nauki i jakie maja korzenie" Twój "humanitaryzm" ma się nijak
    Przecież to nikt inny ale oni"pisali" Resortowe dzieci" /za ich cichym przyzwoleniem/ i "rozliczają do siódmego pokolenia" Wszystkich ! Oprócz tych co im służą.Nie widzisz tego?
    Dawniej mawiano" Noblesse oblige" co dziś byle cham nie zrozumie,Dzis ten co go mianowano sędzia,łyka zaszczyty jak ciepłe kluski
    Dawniej przed wojną
    Nie odważyłby się, bo byłby skazany na ostracyzm ze strony całego środowiska prawniczego w tym kraju. Gdziekolwiek by się pojawił taki „sędzia”, spotykałby się z ostentacyjnym niepodawaniem ręki, brakiem odpowiedziami na pozdrowienia, czy wręcz na ostentacyjne okazywanie niechęci. W normalnym kraju, ale u nas będzie inaczej. Owszem, środowisko się wzburzy, będzie burczeć, najpierw głośno a potem pod nosem, ale w końcu wszystko wróci do normy.
    Ot "signum temporis"
    Dożyliśmy czasów gdy v ce Marszałek Sejmu z Kukiz 15 S Tyszka powiada publicznie u Moniki Olejnik
    "nie mój cyrk nie moje małpy" komentując hucpę sejmowa i bełkocze coś o Konstytucji którą jeszcze Mazowiecki"tworzył"
    Dawniej malwersant czyli złodziej ludzkich pieniędzy spotkałby się z takim samym ludzkim,ostracyzmem i nikt nie podałby mu reki w tzw "towarzystwie" dziś jest szefem senackiej komisji ds. budżetu i finansów publicznych
    I oni mniejszość, bo w wyborach uzyskali tylko 18 % z 51 % tych którzy poszli do wyborów ,wypowiadają sie "w imieniu narodu""my som narod" i większości chcą porządkować nam życie
    A dalej wy w buraki !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim odczuciu przeszłość pana Piotrowicza i tak jest bez znaczenia wobec jego dzisiejszych „zagrywek”. Ja nie to usprawiedliwiam, jedynie piętnuję wywlekanie przeszłości. Wszak sam uznajesz, że „Resortowe dzieci” za chwalebne dzieło nie można uznać. Jeśli więc nie podoba Ci się taki styl, dlaczego sam się do niego uciekasz? Gdyby pan Piotrowicz dziś postępował zgodnie z kanonami przyzwoitości, wydarzenia sprzed trzydziestu lat byłyby niebyłe, ciemną plamą na przeszłości, którą teraźniejszość by wybielała. Tu patrz na biblijną przypowieść o św. Pawle. Inna sprawa, że pan Piotrowicz szansy nie wykorzystał, ale to już jego problem.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. I jeszcze jedno. Z interpretacją procentów też się nie zgodzę. Wyliczenie jest prawidłowe, problem w tym, że tych, co nie głosowali nie można od razu ustawiać w opozycji do wygranych. Im to totalnie zwisa kto ich reprezentuje, ale opozycją nie są.

      Usuń
  9. Asmodeusz2 grudnia 2015 20:52
    Nie nie uciekam Przypominam I to w czas gdy pięknoduchy powiadają "mnie sie to nie podoba ""wiesz rozumiesz" i do tego łup przypowieścią.Gdy oni to maja gdzieś, stosując brutalna silę i argumentacje,dokonując faktów dokonanych itp
    My będziemy ę,ą bułkę przez bibułkę w stosunku do gangsterski
    No bo może się nawrócą i poprawią?Byle tak dalej "oni kamieniem my do nich z chlebem"Jakie to piękne nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znów mnie chyba nie do końca rozumiesz. Przytaczając historię św. Pawła nie miałem na myśli gorliwego katolika, który ma nadstawiać drugi policzek. Bliżej mi do powiedzenia, że nie możesz dyskutować z głupcem zniżając się do jego poziomu. Głupiec na tym poziomie i tak będzie lepszy od Ciebie, a w przyszłości Ci powie, że jesteś taki sam jak on. Ściślej, używając tych samych metod, stajesz się podobny do tych, z którymi walczysz. I nie chodzi o to, aby częstować ich chlebem.

      Usuń
    2. Asmodeuszu - jest coś takiego jak obrona, nie można stać i patrzeć zupełnie bezczynnie, weź też pod uwagę, że w tej dyskusji niebagatelną rolę odgrywa IV władza , czyli media, a media wmówić potrafią ludziom , co chcą. Jak przestrzegano przed tym, co może się stać to media wrzask podnosiły, że straszenie pisem nie działa i jest be. Opisywanie rzeczywistości, która istniała wcześniej pogardliwie nazwano "straszeniem pisem" i bardzo skutecznie obrzydzono ludziom. I co, młodzi, którzy pojęcia nie mieli jak było uwierzyli w kłamstwa pisi i pis wybrali. Teraz wyszło, że ci co przestrzegali dokładnie mieli rację i jest to, o czym mówili tylko w jeszcze gorszej formie. Moda mediów to bożek a wyleźć sobie na głowę też dać nie można i nie mówię o odpłacaniu okiem za oko a o nie pozwoleniu na to bym nam nasze oko wydłubano

      Usuń
    3. Ja nie napisałem, że trzeba milczeć. Należy, a jakże głośno piętnować to, co jest złe. Pozostaje pytanie czy w ten sam sposób jak nasi oponenci? Retoryka używająca postkomuny, agentów, resortowych dzieci, Żydów, masonów itd., itd., była narzędziem dzisiejszych zwycięzców, retoryka, która pociągnęła za sobą tłum rządnych igrzysk i wendetty. Tej retoryki nie przebijesz, oni w takiej „dyskusji” są zdecydowanie lepsi. Pamiętasz jak Tusk chciał się odgryźć określeniem „mohery”? I co? Dziś dla tych ludzi to określenie jest powodem do dumy. Nie tędy droga.
      Należy wytykać błędne decyzje i nagłaśniać skutki jakie za sobą pociągają. Wytykać obłudę i hipokryzję, tę jaką dziś popisał się Prezydent w orędziu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Tenże pan umorzył sprawę księdza z Tylawy oskarżonego o molestowanie nieletniej parafianki .Potem dopiero ten ksiądz został skazany prawomocnym wyrokiem sądu i siedzi. I o czym tu mówimy? A sędzia Kryże? - pamiętają Państwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba być ścisłym. Nie Piotrowicz umorzył sprawę, Piotrowicz uzasadniał to umorzenie. To jednak nie to samo, choć uzasadnienie było idiotyczne.

      Usuń
    2. Drogi Panie Asmodeuszu, dziękuję za tę uwagę. To rzeczywiście nieścisłość z mojej strony, wynikająca raczej z krótkiej pamięci i braku czasu, by w tempie obecnie następujących faktów szperać w dokumentach . Podzielam natomiast pańskie opinie. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Asmodeuszu - nie chodzi mi o to, że pracował w tamtym systemie i zmienił poglądy, wszak tylko krowa nie zmienia, ale chodzi mi o to, że niestety tamtymi metodami zdążył przesiąknąć i tego się nie wyzbył. Bierze teraz udział w łamaniu prawa i robi to w sposób z tamtych czasów, Wróciła jego przeszłość w jego teraźniejszym postępowaniu. Czy zmienił tak na prawdę poglądy ? widać, że nie. Gdyby nie zachowywał się jak dawny aparatczyk nikt by mu nie wymawiał, Ale się zachowuje. Wielu ludzi zmieniało poglądy, przechodziło na drugą stronę i wcale ciągot do dawnych "manier" nie miało. Teraz siedzi i w nos się Krzywonos śmieje. Niestety, widać, że idą czasy, że Tomaszowi, z którym tu duskutujesz, a który wtedy siedział, ci, co go wtedy wsadzali zaśmieją się w nos bo panprezes da im do tego prawo.

      A tak nawiasem to moja Mamcia za szkolnych czasów stonkę zbierała, na wykopki jeździła, śpiewać w chórku, żeby kopaczom milej się kopało
      .

      Usuń
    4. Tu już moje stanowisko wyjaśnia poprzedni (dzisiejszy) komentarza

      Usuń
  11. PISOWIACZEK CI JA
    ZŁAPAŁ W LOCIE KIJA
    MACHA WSZYSTKIM ZGODNIE
    BO MU TAK WYGODNIE
    PISOWIACZEK GŁUPI
    ZACHŁANNY NA WŁADZĘ
    ROZSIEWA MĄDROŚCI
    NICZYM Kamikaze
    BĘDZIE SE WOJOWAŁ
    BĘDZIE BOMBARDOWAŁ
    NABOJE SIĘ SKOŃCZĄ
    BĘDZIE SIĘ MASKOWAŁ
    PISOWIACZKI TERAZ
    ZAMIESZALI RÓWNO
    ALE Z TEGO CIASTA
    WYJDZIE JEDNO G...WNO
    CI CO SĄ ZA PISEM
    NIECH BACZNIE ZWAŻAJĄ
    BO ZA CZTERY LATA
    DLA NICH KONIEC ŚWIATA
    PRZYJDZIE MOCNA PARTIA
    MĄDRE POSUNIĘCIA
    PRZYJDZIE MĄDRY WŁADCA
    BEZ UŻYCIA KIJA
    POKAŻE PISIAKOM
    CZYJA POLSKA CZYJA..............Pozdrawiam serdecznie ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danuśka, jeśli zdążyłaś przeczytać komentarz pana Adama, zanim usunęłam, to przepraszam za przykrość, która cię tu spotkała
      -----------
      ZA WIERSZYK DZIĘKUJĘ
      DOWCIPNIE SIĘ RYMUJE

      Usuń
    2. Aniu Nic podobnego..Wszystko jest ok..Trzeba mieć w sobie moc i nie zważać na ułomność ludzi pisowatych..Nie przepraszaj słonko ...Wiesz jak bardzo cenię Twoje blogi.Twoich gości ,którzy są z Tobą i podzielają to samo zdanie.Ale niestety gości z PISU nie trawię..buziaki")

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomylił pan adres, to nie ten blog, panie Adamie, u siebie nie pozwalam przyjaciół obrażać i KROPKA

      Usuń
    2. Pan Adam zazdrości
      Nie posiada gości
      Cóż można powiedzieć
      Jak nie ma gdzie siedzieć
      W błękitach brylował
      Teraz tu bryluje
      Ale pana Pisiaka
      Nikt nie akceptuje
      Moje słowa na pana
      Podziałały skutecznie
      Zakochany pisiaczku
      Ty malutki prosiaczku
      Do korytka czas zajrzeć
      Może skapnie coś z nieba
      Może dudy zagrają
      Może błękit otuli
      Niech pan Adam nie smęci
      I nie szuka tematu
      To co w głowie pana siedzi
      Na to nie ma odpowiedzi.................miłego wieczorku.

      Usuń
    3. Nie, pani Haniu, to Pani się pomyliła. Ja nie wyraziłem swojego zdania o pani Danusi, ale o jej rymowankach.

      adam

      Usuń
    4. Panie Adamie a jednak to pan się pomylił. Przeczytałam to co pan napisał i gratuluję panu kultury.A jeżeli Pan komentuje mój komentarz i na wstępie pisze moje imię ,to znaczy że pisze pan o mnie:)i pewnie pamięta pan jakie było zakończenie..Ja natomiast napisałam ogólnie o "PISIE"ale jeżeli chce pan w taki sposób ,to trzeba mieć wyczucie humoru.A w panu tego nie widać..A co to Panie Adamie zmienił pan siedlisko:)...?

      Usuń
    5. Skoro się Pani upiera, ze to było o Pani... Przez grzeczność przeczył nie będę. Myślę jednak, pani Danusiu, że proza lepiej Pani wychodzi.

      adam

      Usuń
    6. No to będę do Pana pisać prozą.

      Usuń
  13. Dwukrotnie nie chciał mi się opublikować komentarz, stąd ta "próba".

    OdpowiedzUsuń
  14. Śmiesznie to wyglądało. Oddzieleni potrójnym kordonem policji zwolennicy PiS'u i zwolennicy bezprawia przekrzykiwali się na hasła. Muszę przyznać, zwolennicy PO lepiej zorganizowani, mieli własną straż porządkową w odblaskowych kamizelkach i nagłośnienie. Na ogół ludzie młodzi, z pozycji mojego wieku powiedziłbym - młokosy. Zwolennicy PiS'u chyba gorzej zorganizowani, wyglądali na zgromadzonych spontanicznie. W połowie w słusznym wieku, złośliwi powiedzieliby - w moherowym. Huczeli mi pod oknami (mieszkam w bezpośrednim pobliżu) od rana do osiemnastej.
    Mimo, iż pan Budka dwoił sie i troił, Trybunał Konstytuicyjny rozsądził, jak rozsądził. Potwierdził, iż praprzyczyną tej całej awantury były przedwczesne wybory sędziów TK, dokonane porzez PO. Dla mnie jest to potwierdzenie tego, co głoszę od dawna, że to PO psuje Polskę. Ale, na szczęście już niedługo. Śmietnik polityczny tuż, tuż!

    adam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisze p.Adam......."zwolennicy PiS'u i zwolennicy bezprawia"BEZPRAWIA???A TO BEZPRAWIE NIE MA NAZWY??........A ci z PiSu to kim są?Ja widziałam jak stare kobiety wymachiwały flagami i wyrywały sobie z rąk ,jak pan myśli czy taka babcia 70-letnia rozumie w czym rzecz? Jakby pan zapytał to powie, za PIS walczy ,ale czego oczekuje ?.........Czy ona zna kto będzie rządził krajem i ogólnie...ja znam odpowiedź. PIS spija wodę po umytych nogach Rydzyka ,to dlatego te wszystkie stare osoby MOHERY będą murem stali .Ale ciemnogród nie zastanawia się że krzywdzą swoje wnuki .......I dalej pan pisze..."Zwolennicy PiS'u chyba gorzej zorganizowani, wyglądali na zgromadzonych spontanicznie. W połowie w słusznym wieku,Huczeli mi pod oknami.No to trzeba było panie Adamie okienko uchylić i krzyknąć..Rodacy Pisowiacy jestem za ....WAMI...a TOŻ BY PANU KRZYWDY NIE ZROBILI BO TO SWOI::)..Teraz słucham przemówienia Dudy...I postanowił odebrać przysięgę...a ponoć miał nie odebrać ...Ot ktoś ciągnie mocno za sznurki i co pan na to::))))a co z tymi pięcioma sędziami ,których zaprzysiągł w nocy o 1 godzinie.Masz pan prezydenta ,pierwsze baty dostaje ☺☺ech ta pana partia ..mieszadło !

    OdpowiedzUsuń
  16. Pani Daniusiu, trochę szacunku dla ludzi w starszym wieku. Pisze Pani: "jak pan myśli czy taka babcia 70-letnia rozumie w czym rzecz?" Nie wiem, czy rozumie. ja mam 69 i zapewniam Panią, że rozumiem lepiej, niż Pani. Ale, Pani też może dożyje.

    Dalej napisała Pani: "Ale ciemnogród nie zastanawia się że krzywdzą swoje wnuki ". Pani Danusiu, już to kiedyś usiłowałem Pani wyjaśnić, ale jak widzę, bez rezultatu. Zatem powtarzam. Ja już uważam sie za leciwego i osobiście nie oczekuję poprawy mojego losu. Jeżeli wdaję sie w polityyczne polemiki, to właśnie dla wnucząt. Ale Pani zdaje się, wnucząt niie ma. A do tego żyje poza Polską. Skąd zatem to zacietrzewienie?

    I jeszcze dalej: "Masz pan prezydenta ,pierwsze baty dostaje" Pani Danusiu, nie mam wątpliwości, ze Pani polityczni idole będa pzreszkadzać, ile wliżie. Ale dostaną po łapach, juz dostali w wyborach.

    adam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam szacunek i to wielki ,dla ludzi w wieku różnym..Ale jeżeli właśnie takich ludzi wykorzystują do głosowania na partie ,która zatraci wszelakie dobra ,to uważa Pan ,że to jest właściwa droga?I kto tych starców wykorzystuje JA? czy pana kochana partia.A kościół co?Rydzyk to co? konta otwiera ,nakazuje wręcz by oddawać renty ,bo jest taka potrzeba ..No to pytam raz jeszcze....Kto tych biednych starców otumania??Ja nie liczę ile lat będę żyła,bo tego się nie wie...Ile przeżyje tyle mego.I Jak widzę mało o mnie pan wie ,bo mam wnuczęta..Tylko nie opisuję tego na lewo i prawo..I zacietrzewienie?....pan pisze..U mnie????No tak pan wie wszystko o kimś a o sobie wcale::)))Tak robią w pisie ,jest Pan tego przykładem.Ja żyje poza krajem ,ale śledzę wszystko dokładnie.Bo pozostała spora część rodziny ,która teraz będzie musiała przeżywać ciężkie czasy .Nie boje się użyć słowa..."stalinizmu..komuny" Już nie będę dalej wchodziła w dyskusję .Pan ma swoją rację .Ja mam swoją ,za którą nie muszę się wstydzić.Ciekawi mnie jedna rzecz.Jak Pan wytłumaczy prezydenta ,który dzisiaj został do ściany przyciśnięty w sprawie TK..Nie widział i nie słyszał Pan???Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pani Danusiu, kilka wyjaśnień.

    Po pierwsze, "Ale jeżeli właśnie takich ludzi wykorzystują do głosowania".Nikt mnie nie wykorzystuje. Powiem Pani w zaufaniu, że nie zawsze głosowałem na PiS. Jestem PiS'u umiarkowanym zwolennikiem. Obecnie jednak uznałem, że PiS jest jedyną partią, która może zburzyć zło, chronione przez PO i dlatego, wcale nie będąc ślepym zwolennikiem PiS'u, na tę partię głosowałem. Przez rozum, nie przez serce. Gdybym był radykalnym zwolennikiem PiS'u, to bym się do tej partii zapisał, a nawet, być może, mając w przeszłości osobiste odniesienia do kilku prominentnych polityków tej partii, mógłbym probować robić tam polityczną karierę. Ale tego nie chciałem.

    "kto tych starców wykorzystuje JA? czy pana kochana partia.A kościół co?Rydzyk to co?" Pani Danusiu, po pierwsze, mimo wieku i wynikających z niego ograniczeń, wcale się starcem nie czuję. Mam jeszcze bujne plany. Osobiste i rodzinne. Co do Kościoła, to też wykorzystywany sie nie czuję. Owszem, jeśli mi zdrowie pozwala, w kościele bywam każdego świątecznego dnia i na tacę daję tyle, na ile mogę sobie pozwolić. Nikt mnie do kąta nie stawia, jeśli nie dam. Jeśli idzie o ojca Rydzyka, to jestem pełen uznania dla jego inicjatyw i działalności, ale przyznaję ze wstydem, finansowo jeszcze nigdy go nie wsparłem. Miałem inne, pilniejsze preferencje.

    Nie wiem, pani Danusiu, co miała Pani na myśli pisząć o "przyciśnieciu" Prezydenta? Wyjaśni Pani?

    adam

    OdpowiedzUsuń
  19. Na tak proste pytanie Pan nie potrafi sobie odpowiedzieć ::)) No przecież Pan wie w czym rzecz.TK>>>TK ...Panie Adamie?....

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ, pani Danusiu, Prezydent nie został przez nikogo przyciśnięty. Owszem, opozycja popiskuje, ale on postępuje (słusznie, czy mniej słusznie) ale według własnego rozeznania i według własnej decyzji.

    adam
    adam

    OdpowiedzUsuń
  21. dziadek Kazimierz5 grudnia 2015 06:04

    " ..No to pytam raz jeszcze....Kto tych biednych starców otumania?? "

    Kto?
    PZPR, SLD, AWS, KLD, UW, PO, PIS, PSL i pozostałe mniejsze bandy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziadku Kazimierzu...::)) Z tego co widzę ,to najlepiej byłoby wszystkich starców wysłać na WYSPĘ SZCZĘŚLIWĄ .Bo to im się należy..W Polsce czeka ich zagłada ..Począwszy od SŁUŻY ZDROWIA ..... do emerytur ..itd..Z Pana wyliczanek wynika ,że w Polsce nie powinna istnieć żadna PARTIA....aaaaaaa..zapomniał Pan wyliczyć jeszcze KOŚCIÓŁ..bo tam tez magiel porządny jest.Nie wliczam do tego Pana Boga.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń