sobota, 12 marca 2016

POSŁANKO PAWŁOWICZ

odpowiem pani, a jakże, nawet bardzo chętnie.




Ale wcześniej jeszcze kilka słów do pani, profesor :

Pani posłanko, kampania się skończyła, cała władza jest już w waszych rękach, TKM w pełnym rozkwicie, to już wam nagle emeryci przestali być potrzebni ??? A może tylko ci drugiego sortu ? Kochani emeryci, tak nie może być ! godna emerytura wam się należy, DAMY RADĘ ! wykrzykiwaliście w kampanii. A jak już władza wasza to: wredne trolle emeryckie DO ROBOTY, RADĘ DAJCIE SOBIE SAMI, leniwce jedne !!!




Tak emerycki elektoracie, jak się wam zachciewa "dobrej zmiany" jak się wam zachciewa głupich pytań i rozliczania z obietnic, to się nie dziwcie, że sobie wami pani posłanka, jak tą szmatą, powyciera poselskie usteczka. To nie ona dla was , to wy dla niej ! nie wiedzieliście ? Błąd ! To już teraz wiecie. Już wam pani posłanka na język polski obietnice przetłumaczyła, upsss, na polski, to tak nie do końca.




Pani posłanko ta "Staruszka" żadnym bluzgiem pani nie obrzuciła,. Zapytała o coś, co jej obiecaliście. A pani psim obowiązkiem jest odpowiedzieć. Nie jest pani panującą carycą, tylko zwykłą posłanką, finansowaną przez społeczeństwo. Arogancja i pycha jest tu śmieszna. Przecież nie wie pani, czy pytająca nie ma równego pani wykształcenia? jak widać, poprawnie włada językiem, a pani - nie.

*

A teraz pani, pani posłanko, odpowiem:

1 - Do mojej mamy mówię mamusiu, niezmiennie od ponad 60 lat, czasem mówię mamuś, a czasem mamciu. I coś pani powiem - gdybym kiedykolwiek użyła przy niej takiego, wyrazu jakiego pani używa, to by się do mnie nie odzywała co najmniej przez miesiąc.

2 - nie muszę odwiedzać, mieszkam u niej, chociaż mam swoje

3 - zakupy ? robiłam dzisiaj, wczoraj i każdego dnia.

4 - a co do finansów pani posłanko, to moja mama ma po tacie taką emeryturę, że wstyd powiedzieć, Leniwy był według pani ??! pani posłanko, tato skończył dwa fakultety, w tym drugi jak my już byliśmy na świecie, pracował na trzech etatach, tylko wtedy, jak i teraz, nie umiejętności a przynależność do wybrańców narodu jedynie słusznej partii. Z moim ojcem, jak z panią Omilanowską, nie do tewj opcji należał, więc "wicie, rozumicie" siłą rzeczy stanowiska mieć nie mógł, wtedy też po partyjnej linii, tylko partia inna brat księdza nie mógł tego co nie może teraz zwolennik PO. I co, uchacha się pani? czy może mojej mamci powie że leniwy tato był, co ? Śmiało, mamcia troll, bo pisu nie popiera, a na dodatek popiera KOD, emerytowana staruszka jedna, wredna !

5- kiedy wspomogłam ? otóż pani posłanko, niepomna na wasze kłamliwe obietnice darmowych leków 70+ kupuję mamie, za kilkaset złotych co miesiąc, leki kardiologiczne, bo po 2 zawałach jest. I nawet się nie zastanawiam, debet, nie debet, leki najważniejsze. I niech mnie pani miłości do rodziców nie uczy. Patriotyzmu  i wiary też. Pycha kroczy przed upadkiem pani posłanko. Pani słowa ociekają butą arogancją, pychą i pogardą.


ODPOWIEDZIAŁAM,
TERAZ DO PANI  MAM PYTANIE:

Jak panią wychowali rodzice? co takiego przegapili, że potrafi pani użyć wyrazów kobiecie kompletnie nie przystających ? nie powiedzieli, że tak nie wolno ? genderowo chowali ? bo u mnie tłumaczyli od kołyski, co dziewczynce wypada, a czego nie. Nie nauczyli, że z pełną buzią się nie mówi, nie nauczyli, że w towarzystwie się nie opycha, nie nauczyli, że jak ktoś mówi, to się z pełnym uszanowaniem, tyłem nie odwraca i pupy nie wypina, nawet jeśli mówi znienawidzony premier. Nie nauczyli, że nie szydzi się ze starszej i biedniejszej, która tylko zapytała ?  Nie nauczyli?  nie mieli czasu ?  a może to pani nauczyć się nie chciała ?

Niech więc pani w spokoju nas i naszych rodziców zostawi,
niech się pani lepiej zajmie sobą i swoimi.

Większy będzie z tego pożytek !





A TO TAK NA MARGINESIE
*


                                                Malina_  M *                                              


strona liiil  

53 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wie pan co...To co pan pisze to swiadczy jedynie o panu..Nalezy pana i posłankę wsadzic do jednego worka..Z tego co widać pan śpi na kasie...A jeszcze niedawno narzekal pan w obawie jak sobie pana wnuki poradza..A ciekawe ile Pawłowicz ma diety poselskiej ..chyba z 10.000 tys i inne dodatki..No pan wybaczy..ale jezeli pan broni poslanki to nic dodać w tym temacie .Jezeli poslanka odpowiada w ten sposob...To oznacza to..że traktuje tak kazdego emeryta...Tu chodzi o odzywki do obywateli..jakas kultura osobista powinna byc ..A emerytury to druga sprawa.Nalezy do chamskich kobiet i tyle ..

      Usuń
    2. Adasiu dziecię specjalnej troski Toz Pawłowicz samotna jest,i jest do wzięcia.Tak to nie tylko połączycie Ty własna "wysoka emeryturę + jej i możecie juz podróżować po świecie nam d..nie zatruwając.
      Baba akurat ciężko przechodzi klimakterium/taka jest diagnoza specjalistki wyrażoną publicznie/ to może tak wespół w zespól i uda ci się zmienić optykę widzenia i rozumowania.
      Ze ty nie zauważasz iz emeryci generalnie zostali"zrobieni w buca"/wymienić obietnice wyborcze Szydło i "niezłomnego Dudy"/to nie znaczy ze inni maja to chwalić.
      Rozumiem iz Pawłowicz z każdym dyskutuje miłosiernie bez obelg i ze zrozumieniem i postępuje zgodnie z "kulturom osobistom" Szczegolnie Sejm majac...w estymie Jak na posła przystało.Nieprawdaż.
      Co innego "właścicielka bloga" Tu język nienawiści jest powszechny Nieprawdaż.
      No tak, ale ona dużo przegrała,jest wiec zwolenniczka powrotu do starego.A może do tego ma rower w piwnicy

      Usuń
    3. Z godz.12.52..moj komentarz dotyczy do P.Adama ..nie nadmieniłam niżej..

      Usuń
    4. ROWER MAM I OWSZEM, ALE STARUSZEK DOBIEGA WIEKU NIE TYLE EMERYTALNEGO, CO WRĘCZ KWALIFIKUJĄCEGO DO WCIĄGNIĘCIA W REJESTR ZABYTKÓW.
      niestety, futra nie mam :-(((
      ale znajoma prezesa wyrabia normę za nas dwie. Zamiata ziemię norkami aż miło ... a może to nutrie ? nie wnikam, bo by wyszło, że zazdrośnica jestem. Wiekowe futro mojej mamci , podżarł jakiś fruwający niegodziwiec, więc już tylko jarzyny nam zostały ... cóż Wiesiu - my to pieczeń na dziko, kapustę faszerowaną, schabik z kminkiem, takie z nas wegetarianki kodowiczki :-)

      Usuń
    5. Danuśka - KAŻDY komentarz pana Adama będzie tu i nie tylko tu, kasowany. Pan Adam wie dlaczego, a że godności nie ma i pcha się, gdzie go nie chcą, to już sprawa pana Adama.

      Usuń
    6. Wiem Aniu,Pan Adam ma swoje gniazdo ,niech tam sobie ścieli i pisze książki::)))Jakim trzeba być człowiekiem nachalnym,wiedząc ,że nie toleruje "jego" gospodyni i Jej goście.To jest zachowanie czysto ubeckie..Na siłę ,przemoc go podnieca pewnie ,innej nie może ,bo wirtualna,ale psychiczna w całej krasie .Powiem tak .Ludzie ,którzy nie mogą się przebić przez ścianę,chcą przebić się przez ludzi.Udowadniając tym, że są mądrzy.Ale nie wiedzą ,że kosztem ludu nie zaskarbi sobie ani mądrości ,ani siły..I tak działa p.Adam...☺☺

      Usuń
    7. HANIU, NORKAMI ZAMIATA PANI GOSS? TO TAKIE COŚ WYLENIAŁE, MOŻE Z MOLAMI? TERAZ JAK DOSTAŁA PO ZNAJOMOŚCI TAKĄ FUCHĘ, TO KUPI SOBIE NOWE. MOŻE NORKI?
      POZDRAWIAM:)

      Usuń
    8. Matko moja Toz to kiedyś w zamierzchłych czasach sam Fedorowicz odpowiadając na listy czytelniczek,na pytanie, zalecał.
      "Droga czytelniczko, na pytanie o wycieranie się etoli zalecałbym nie jeździć na rowerze"
      A co dopiero na wiekowym
      Gdzieś w Lidlu znalazłem ogłoszenie o nakładkach silikonowych na siodełka.Moze etola jakoś dłuzej przetrzyma.
      A ten schabik z kminkiem i matko moja, wegetariańska z nazwy kapusta faszerowana,gdy ojczyzna w potrzebie i zniewolona jest przez bezbożna Unię Nie uchodzi nie uchodzi
      Ja po takiej porcji"mimo kminku" wydalałbym z siebie pogardliwe odgłosy w kierunku zbawców. a w szczególności jednemu z nich.
      O takie bawarskie zwyczaje A co w Europie my som czy nie ? To i.p nam wolno tyle ze narodowo

      Usuń
    9. kapustka taka wegetarianka jak ja narkomanka :-) .... w tej kapustce jest mielone mięsko, wyrobione z dodatkiem wody tak jak kiełbasa żeby było pulchniutkie i jeszcze duuuuużo czosnku, żadnej bułki , czy ryżu ... a do tego jest sos, na zasmażce ... pachnący jak cudo. To kresowa potrawa - miodzio

      Usuń
    10. Lusiu - pewnie, że pani Goss, ech już lepiej się nie wypowiem dalej

      Usuń
    11. Pan Adam i u mnie jest wycinany, ale usiłuje wchodzić nadal - jakiś taki pęd ma, ale honoru za grosz. Nie założy swojego bloga,tylko żeruje u kogoś. Natomiast ta pani powinna wiedzieć, że lepiej jest używać pasty do zębów niż wachlarza.

      Usuń
    12. Malina M12 marca 2016 21:59
      No coz Co ja poradzę gdy mój organizm reaguje tak lub inaczej na rożne idiotyzmy
      Moja Matula powtarzała "rzygać mi się chce jak to czytam lub słyszę"
      A dla mnie "wiktu szkoda"wiec wyrażam swój "entuzjazm, pogardliwie charcząc odbytnica"/to nie moje a przepisane z protokołów MO/w kierunku prawych i jeszcze bardziej sprawiedliwszych.
      No coz to ludyczne /a byc może Bawarskie/ wyrażanie "entuzjazmu lub dezaprobaty"wpisuje się w kanony rozmów z "ludem pisowskim"
      Jakos tak rozumieją.Tak jak kiedyś UFO ludki rozumiejące ten rodzaj wymowy i dialogu w komedii Louis de Funès-a
      Moze ci z PIS tez zrozumieją jak przybysze z innych planet zrozumieli.
      Wiec nie dosypuje kminku

      Usuń
    13. Teraz, to już tylko szynszyle. Ale na to cielsko to chyba potrójna ilość zwierzątek potrzebna. Gdzie jest ochrona przyrody?

      Usuń
  2. Aniu czytałam wypowiedzi posłanki.Kobieta bez zahamowañ..źle wychowana..brak szacunku..I tak szczerze..CO ONA DLA POLSKI ZROBILA.?KRZYCZEÇna mównicy każdy potrafi..Pani Pawlowicz potrafi walnac wypchana torbe z jedzenien na ławę i zajadać..dzwonic ..i w sumie nie wiadomo o czym mysli..Ale to co odpisuje osobom starszym.To świadczy o niej..Tez sie zestarzeje..Nie jestem zlosliwa..Ale zło wraca..Pani poslanka nie wie jaki jej los bedzie..Skruchy proszę posłanko nigdy nie za wiele...Ludzie tego pani nie zapomną.Aniu świetnie napisałaś..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danuśka - my to widzimy i takiego prostactwa nie akceptujemy, ale zwolennikom pisu to się podoba. Dlaczego ? ano to już oni sami wiedzą ....

      Usuń
    2. Mnie nauczono, ze pokazując palcem na kogoś (ty jesteś taki owaki), w tym samym geście, trzema palcami (proszę sprawdzić ten gest), wskazujemy na siebie.
      W całej tej sytuacji, Pani posłanka Pawłowicz, nie raczyła zauważyć, że osoba pytająca, posiada 50-letni staż pracy (możemy się domyśleć jej wieku) i nie wnosi pretensji o wysokość swojej emerytury, a jedynie zwraca uwagę na kuriozalność aktualnej podwyżki jej emerytury.
      Nomen omen, nie jest to wina ani PiS, ani osobiście pani posłanki (takie są przepisy prawa). Mimo to, pani posłanka, z nieznanych mi przyczyn, prostą informację i zapytanie, uznała za atak na siebie i formację polityczną, którą reprezentuje. Dlaczego? "Jeden Pan Bóg wie" jak mawiała moja babcia.
      P:omyślności.

      Usuń
    3. To bardzo mądre, co powiedziałaś o palcach. Bardzo mądre i prawdziwe ... Cokolwiek mówimy o innych, mówimy o sobie. Też nie rozumiem ataku posłanki. pytanie nasypało jej soli na ogon, sprawdziłam przed chwilą profil emerytki, bo Rademenes mnie zaintrygował przypuszczeniem, że to troll. Ech, to normalna kobitka, od lat na FB, zero polityki u niej, muzyka, dom, potrawy, refleksje ... a do tego pani z wyższym wykształceniem więc nie wiem skąd nagle taka pycha u posłanki, wcale nie wiadomo jaki tytuł ma emerytka bo na profilu podaje się uczelnię, bez tytułu ... więc może równa posłance ? może się stale dokształcała, a może w tym czasie dzieci wychowywała, tego nikt nie wie .... no wie pani posłanka

      Usuń
  3. Witaj Haniu,Oj spóźniłem sięi nie dane mi było poczytać p.Adasia, choć z drugiej strony zapewne posługiwał się językiem podobnym do tego co już zaprezentował. Pewnie też popiera p Krysie P. Bo ona podobnie zwraca się do swoich rozmówców. Czyli Chamstwo i brak kultury. Jak pogodziłem się że p.Adam jej nie posiada. to u posłanki ( nie zależnie od przynależności) kultury i szacunku do innych się wymaga. Wszak to urzędnik państwowy. Cóż kulturę ma się w sobie , jest kształtowana przez rodziców i otoczenie. No cóż Obżeranie się sałatką w czasie obrad sejmu też świadczy o kulturze. No cóż nie wpada mi uczyć kultury pani prof i posłanki zarazem ( kilka razy nawet była "nagradzana" przez Komisje Etyki Poselskiej)
    Haniu są zwolennicy i fanatycy. Fanatycy wierzą ślepo i już , zwolennicy jeszcze myślą a jak coś im się nie podoba to potrafią mówić.
    Ech kultury nie nabywa się przez dodanie paru literek przed nazwiskiem. Z jednego się można cieszyć że swojej kultury nie przekaże następnym pokoleniom...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK DAMIANIE I POWIEM CI COŚ JESZCZE , TE LITERKI PRZED NAZWISKIEM TO TYLKO PODKREŚLAJĄ BRAK KULTURY

      Usuń
  4. Pani Haniu, (uwielbiam to imię, a szczególnie wdzięczna jestem losowi, za to, że bez mojej wiedzy, tak nazwano moją aktualnie najmłodszą wnuczkę), nie ma nic gorszego od POGARDY. Człowiek bowiem, który pogardza innym bliźnim, grzeszy pychą. Jak wiemy, jest to pierwszy z grzechów głównych. "I ocal mnie od pogardy panie..."

    Każdy Twój wyrok przyjmę twardy
    Przed mocą Twoją się ukorzę
    Ale chroń mnie, Panie, od pogardy
    Przed nienawiścią strzeż mnie, Boże

    Wszak Tyś jest niezmierzone dobro
    Którego nie wyrażą słowa
    Więc mnie od nienawiści obroń
    I od pogardy mnie zachowaj

    Co postanowisz, niech się ziści
    Niechaj się wola Twoja stanie
    Ale zbaw mnie od nienawiści
    I ocal mnie od pogardy Panie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech Ikko ... kiedy ja to śpiewałam ... kiedy to śpiewaliśmy ... Uniwersalna pieśń , dla wierzących i dla niewierzących.
      Dla wierzących to przy okazji przypomnienie jednej z naczelnych najprostszych i najbardziej oczywistych rzeczy. Cóż - te najprostsze bywają najtrudniejsze

      Usuń
    2. IKKO - ja bardzo proszę - nie mów do mnie pani ... zwyczajnie - Haniu :-)))

      Usuń
  5. Czytałem ten komentarz p. Adama i moim zdaniem chyba niepotrzebnie go usunęłaś. Nie pamiętam na ile Ciebie obrażał, bo było coś o matematyce, ale w wyliczeniach, niestety miał rację. Problem leży w czym innym i należało mu to przedstawić. Bo przecież nie o wysokość już posiadanej emerytury tu chodzi, a o jej wzrost, który można porównać właśnie do jałmużny dawanej żebrakom, co może obrażać poczucie własnej godności. W moim odczuciu, lepiej w takiej sytuacji, aby waloryzacji w ogóle nie było, bo ta kwota podwyżki właśnie obraża. Skarżąca miała rację w innym sensie, niż to próbuje się przedstawić. Ten rząd obiecywał „góry złota” emerytom. Zamiast tego mamy programem 500+, który sponsoruje patologii wódkę i tych bogatych, dla których nie stanowi problem wychowywania nawet piątki dzieci. Miały być darmowe wszystkie leki i jakoś w ogóle nic o tym nie słychać. Miała być zwiększona kwota od podatków i czekaj tatka latka.
    Jeśli nawet zapytanie emerytki było nie na miejscu z powodu pobieranej już emerytury, to i tak odpowiedź pani posłanki Pawłowicz należy uznać za skandaliczną.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asmodeuszu, pan Adam wie dlaczego nie chcę go widzieć na swoich blogach, chociaż politycznie się nie zgadzamy powód jest zupełnie inny, nie związany z polityką, ale przecież nie będę tu historii opowiadała. Dotyczy też osób trzecich. Prosiłam wiele razy, moderowałam komentarze, jak usunę moderację pan Adam wraca, żeby pokazać kto tu rządzi. Pan Adam postanowił pokazać mi, że czy mi się podoba czy też nie on się wpisywał będzie. To taka zabawka pana, który musi pokazać, że jest kimś. Ja od tego typu ludzi jak najdalej. Jak spotkam zawsze idę swoją drogą. Gdyby w komentarzu było że moja PO to najlepsza partia na świecie też bym usunęła. U mnie nie, to znaczy nie. Ja niestety nie mam za dużo czasu, wykradam go sobie między pracą a domem, nie jestem w stanie czuwać, moderować, pan to wykorzystuje. Nie rozumiem, jak mnie gdzieś nie chcą, godność nie pozwala mi się wpychać. Nigdy w życiu nie myślałam, że kiedyś komuś prostym tekstem powiem, że nie jest mile widziany w moim domu. A jednak powiedziałam, po raz pierwszy i jak dotąd jedyny ... panu to lotto.

      Usuń
  6. Wyjątkowo tej kobity nie lubię. Taki wizerunkowy strzał w stopę PISu. Ludzie mają na ogół krótką pamięć, ale akurat arogancja trudno z niej ulatuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem ? Dziadek z Wermachtu przyjął się dobrze, mało, że nie zaszkodził ale stał się doskonałą bronią ... może tylko nam się wydaje , że to strzał, pierwszy sort przeliczy te 5zł i przyzna rację posłance ... arogancja trudno ulatuje ale kto wie czy trudniej nie złotówka którą więcej ma sąsiad ... ano zobaczymy ...

      Usuń
    2. Dziadek z Wermachtu to element międzypolitycznych przepychanek, jest przykładem zwykłego chamstwa, ale wątpię żeby ktoś się tym trwale oburzył, oprócz kolegów p. Tuska. Swoją drogą Kurski, być może nie był tak daleki od prawdy, ale to trzeba by wniknąć w temat agenta STASI, niejakiego "Oscara", co jest trudne, bo brak papierów... Tekst Pawłowicz to atak na przedstawicielkę zwykłych ludzi. Nieważne, że był to najpewniej podstawiony troll, głupia baba dała się sprowokować i odsłoniła swoje piękne wnętrze...

      Usuń
    3. zaintrygowałeś mnie więc przed chwilą poszłam na profil tej pani , nie jest moją znajomą, więc widzę profil ale nie wiem jakich znajomych ma. widzę jednak od kiedy pisze i co pisze ... to nie troll, zwykła spokojna pani od kilku lat ma konto, pisze o różnych sprawach, dużo muzyki, dom , refleksje polityki zero. Normalna kobieta, po SGPISie więc z wyższym wykształceniem, zresztą nie widzę żadnego trolllowania w zadaniu pytania, skoro zadała pytanie to znaczy, że była znajomą posłanki Pawłowicz a posłanka przyjęła ją do grona znajomych. Przecież inaczej nie da się na FB zadać pytania, na profilu wpisać się mogą tylko znajomi, czyli osobiście do grona znajomych przyjęci :-) TROLL odpada

      Usuń
    4. No właśnie pani, jakoś do tej pory się umiarkowanie interesowała polityką, a i jej emerytura to nie wina PISu... Ale nieważne w sumie, czy troll czy nie troll i tak clue całej tej opowieści, to odpowiedź na pytanie.

      Usuń
    5. no jasne, że właśnie tak
      rozpolitykowaliśmy się ostatnio bardzo ...
      to z jednej strony źle ale z drugiej w jakimś stopniu świadomość wzrasta, ludzie czegoś chcą, czegoś nie chcą ..
      Na FB niesamowity ruch się zrobił , takie czasy. Od dawna tam jestem , ruch zaczął się przed ostatnimi wyborami a teraz zwielokrotnił. Coraz więcej rzeczy "politycznych" ludzi interesuje. Dziwić to się raczej nie należy

      Usuń
    6. oczywiście, że jej emerytura to nie wina PISu i można to było normalnie powiedzieć .
      Chociaż, w pewnym sensie, jej emerytura nie wzrosła z powodu nie dotrzymania obietnicy przez pis. - pis obiecywało natychmiast po wyborach zwiększyć kwotę wolną od podatku. To przecież emeryturę naturalnie zwiększa. Tu ewidentny brak wywiązania się z obietnicy, bo Morawiecki zapowiedział już, że nas na to nie stać.

      Usuń
    7. Rozpolitykowaliśmy się, to fakt, ale czy nasza świadomość od tego rośnie? Większość powtarza zasłyszane gdzieś slogany, które przedstawiają czyjąś wizję, bez próby ich analizowania, bez odniesienia do przeszłości co gorsza. Vox populi to już nie jest jeden głos, wyrażający nasze potrzeby, ale echo kogoś, kto potrafi operować emocjami mas...
      I te szufladki, ten za PISem, ten przeciw... kto za Polską?
      Miał rację pan Wielopolski, mówiąc, że dla Polaków można spróbować coś zrobić, ale z Polakami nigdy...

      Usuń
  7. Dziecko specjalnej troski Adamie !
    A ja ci odpowiem Jesli taka retoryka wykrzykiwana na wiecach
    Spisek! Żydzi, cykliści, wegetarianie, stalinowcy, feministki, ateiści, geje, lesbijki, konkubenci! Zagrażają, czyhają, knują, nastają, zaprzeczają! Trzeba walczyć i zwalczyć, naprawić, zburzyć, ujawnić, prześwietlić, zaorać, zmiażdżyć, zmasakrować, dopaść, pokazać, ukrócić, zakończyć! Zademonstrować siłę, przełamać front, nakazać,! Nastraszyć, zastraszyć, zakneblować! Nie odpuścimy, nie zapomnimy, pomścimy, wyjaśnimy, naprawimy, zdziałamy, wywalczymy! Twardą rąką, pięścią w stół! Zdrajców, kolaborantów, potomków komunistów, salonu, mainstreamu, podstępne, podłe szuje, wykształciuchów i młodych, wykształconych z wielkich ośrodków!"
    Ci odpowiada to ci odpowiem młodzieżowo "wal sie na ryj" lub klasykiem "spieprzaj dziadu"

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tak się zastanawiam?
    "Gdybym był bogaty" a miał na bazarze, stragan ,czy etat sprzedawczyni powierzyłbym, posłance Pawłowicz.
    Za za przemawia wszystko.
    Postura,niebanalna uroda.tembr głosu,umiejętność przekrzykiwania i pokrzykiwania.Zamiłowanie do dan prostych i umiejętność jedzenia w każdym miejscu.Nawet posiadanie własnego "klimatyzatora" w postaci wachlarza Co w upały pod plandeką niezmiernie istotne
    Bałbym sie jedno O zysk ! Albowiem "klient wymagającym jest" i obrażany drugi raz nie przyjdzie.
    Powiedzieć takiej ze ma,na straganie. coś zepsutego lub nieświeżego lub "targować się" o cenę.Matko moja
    Choc usłyszeć donośne
    "Tu się sprzedaje tu się handluje,odejdź gówniarzu bo cie opluje" Na bazarze, bezcenne !
    Bo w Sejmie w wykonaniu "tej pani" już mi spowszechniało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo nie, gdybym mogła panią posłankę zatrudnić u siebie, i gdyby to mi miało przynieść kokosy i nawet pozwolić pospłacać nieszczęsne kredyty i debety to bym w życiu nie zatrudniła. Różne osoby przez moje biuro się przewinęły, różnych politycznych i nie politycznych opcji, utalentowani na maxa i całkiem bez talentu, układni i zbuntowani, jak to w życiu, ale czegoś takiego, to nie było, a gdyby nawet się zdarzyło ... to z wszelkimi konsekwencjami dla pracodawcy byłoby "do widzenia" płaciłabym odszkodowania, ale nie pozwoliłabym na takie coś. Kropka. Przecież i pracownicy i szefowie to twarze firmy. Jaka firma takie twarze. I na odwrót - jakie twarze, taka firma.

      Usuń
    2. Co prawda, to prawda. Każdy ma swoje fobie. W mojej firmie, gdy ją prowadziłem, nigdy nie pracowała zadna kobieta, bo moim zdaniem, do normalnej pracy kobiety nie nadaja sie.

      adam

      Usuń
    3. facet w części rację masz, Pawłowicz nie nadaje się do pracy twoja żona jak ją masz pewnie też wiesz gościu co mówisz, pozostałe babeczki są oki

      Usuń
    4. antyprezesie - co do posłanki Pawłowicz zgadzam się z Tobą a nawet (zapisać sadzą w kominie) z panem Adamem - posłanka do pracy się nie nadaje
      ----------
      co do żony pana Adama, bo żonę ma, to zapewniam - zawodowo sobie świetnie radzi :-) to znana osoba ... dlaczego mąż ma tak niskie zdanie o żonie może lepiej nie wnikać, powód zapewne jakiś jest

      Usuń
    5. PISZE P.ADAM..."Co prawda, to prawda. Każdy ma swoje fobie. W mojej firmie, gdy ją prowadziłem, nigdy nie pracowała zadna kobieta, bo moim zdaniem, do normalnej pracy kobiety nie nadaja sie."...........A KIM PAN JEST że kobiety w pracy panu przeszkadzają?Co pan takiego robił ,że kobieta obok pana nie mogła być ,jako pracownica.PEWNIE MA PAN ZABURZENIA TYPU "KOBIETA"Może pan miał mniejsze doświadczenia w zawodowej pracy,kobiety pana prześcigały we wszystkim..Może był pan miał kompleksy ..wygląd,nieśmiałość ,lub zarozumialstwo.Dziwie się ,że ożenił się pan z kobietą.Bo po tym "rasizmie męsko -damskim"powinien pan żyć z facetem.Ubliża pan kobietom ,ciekawe co kobiety o panu myślą? Pewnie nic dobrego.Widać pańską niemoc.Mój panie kobiety rządzą lepiej światem niż mężczyźni.Są zorganizowane,ułożone,zaradne w każdym calu.Pana zawód chyba zniszczył w panu wszelakie komórki,które pan posiada w głowie.Jak można o kobietach pisać ,że są niczym.Pana zona też jest NICZYM? WSTYDZIŁBY SIĘ PAN.Obnosi się inżynierem PRL.Pana nawyki i zachowanie są niczym innym jak facet ,który widzi ,że nic już nie może.To stać go jedynie na złośliwość .A spać pan możesz,z kobietą czy bez?

      adam

      Usuń
    6. No cóż, Haniu, żona pana Adama jest kimś znanym i cenionym w środowisku sztuki, a on jest tylko mężem swojej żony, żyjącym w jej cieniu. Bo jak długo można imponować innym, ze chodziło się do tej samej szkoły co Korwin,Antek ,że pracowało się z tatusiem Jarka . Na tyle go stać obecnie.

      Usuń
    7. Tomku no widzisz ,niby taki znany w elicie Adam a niedoceniony....Każdy gdzieś musi się uczyć ,ale nie siedział z Antkiem w ławce.Tatuś Jarka? Ja z takim człowiekiem jak tatuś Jarka, nie chciałabym nawet kawy wypić ot co.Z jego przeszłością.I Adam jeszcze tym się chwali.SZOK.

      Usuń
    8. Chwali się tym, bo nic innego nie wymyślił. Obecnie, może nawet zaszpanować. Tyle, że nie na tym blogu.
      :)))

      Usuń
  9. Jestem w szoku Malinko. Nie wierzę, że to się dzieje naprawdę, po prostu niech mnie ktoś uszczypnie.
    I jak tu nie przyznać racji Palikotowi, który żądał zaświadczeń o zdrowiu psychicznym od władzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andy, szczypię z całej siły ...
      wcześniej uszczypnęłam sama siebie

      Usuń
  10. NAJNOWSZY DOWCIP POSŁANKI PAWŁOWICZ :

    jeśli chodzi o inteligencję
    (chyba inteligencję, bo nie dosłyszałam wyrazu):

    - na samej górze, wiadomo, jest Pan Bóg
    - potem długo, długo, nic
    - potem pan prezes
    - potem długo, długo, nic
    - potem kot prezesa
    - potem długo, długo, nic
    - potem reszta

    GRATULUJĘ ELEKTORATOWI PISU
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (...)-potem pan prezes
      -potem spółki i spółeczki dla partyjnych i znajomych mamusi , dla "szamanek"
      -potem kot prezesa (leniwy przysypiający najważniejszy czas)
      - potem myszy, co korzystając z lenistwa kota , zjedzą prezesa....
      A wtedy zacznie się przestawianie zwrotnic w szeregach prezesa.

      Usuń
    2. W tak zwanym "międzyczasie" posłanka Pawłowicz. Zaraz za kotem. Reszta to te "śmieci", które zagłosowały na prezesa.
      :)

      Usuń
  11. Witaj Haniu ja tak sobie troszkę pomyślałem. Nie o Posłance bo ona kulturą się popisała Ale o p Adasiu. Cóż zastanawiam się jaka to była firma Jeśli transportowa -przenoszenie cegieł lub rozładunek wagonów kolejowych to rozumiem że oszczędzał kobietom ciężkiej pracy. Ale tak mi coś podpowiada że pan Adam ma jakąś fobie na punkcie kobiet i ich zdolności. Albo Widzi tylko to co chce widzieć i jakoś nic innego nie dopuszcza do swojego rozumku.
    A w polityce, jaki pan taki kram... nic dodać nic ująć, Masz racje Wiesiu - stragan. Nawet podobne..

    OdpowiedzUsuń
  12. Malinko piękny tekst! Pozdrawiam Ciebie Mamusię gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Amerykański psycholog społeczny prof. Philip Zimbardo we Wrocławiu miał wykład m.in. na temat zła i władzy totalitarnej:

    - Totalitaryzm to jest globalny podbój, to eliminacja indywidualnej godności, to zło absolutne w działaniu.

    Badania prowadzone nad systemami totalitarnymi dowodzą, że wszystkie dyktatury rodziły się od małych kroków. –
    Na początku jest ograniczenie wolności słowa,--no to już mamy w TVPIS gdzie łżą na potęgę + areszt "naczelnego" i chęć rozwalenia redakcji "Faktów i Mitów" pewno tez traw "polowanie na Lisa"
    później kontrola mediów, zaczęło się w Narodowych Media TV i Radia
    następnie kontrola sądownictwa,- no i mamy "ministra prokuratora"
    później politycy zastępują wybieralnych przedstawicieli,- po to wiec rozwalono Służbę Cywilna i po to obsadzają "swoimi" ludźmi spółki i spóleczki łącznie ze stadninami
    następnie więzieni są krytycy reżimu, - paru już aresztowały prokuratury zarzucając "sprawy kryminalne"
    kolejny krok to odwoływanie wyborów, /czekamy czy manifestujemy z KOD ?/
    później władza wojskowa bądź religijna - jak myślicie po co Macierewicz organizuje Obronę Terytorialna A jego stwierdzenie, że celem budowy tych formacji "będzie wzmocnienie chrześcijańskich fundamentów polskiego systemu obronnego"czemu ma służyć jeśli Obrona Terytorialna ma wzorować sie na Amerykańskiej Gwardii Narodowej a ta używana jest "w zagrożeniach kryzysowych"
    a tu jeden krok do uznania, iż manifestacje KOD to zagrożenie kryzysowe albowiem przeszkadzają rządzącym wprowadzać "dobre zmiany" destabilizując kraj "Obrona" spełniać będzie role i funkcje dawnego ZOMO tyle ze z "ryngrafami na piersiach i "kapelanami w szeregach"
    w ostateczności całkowita dominacja polityczna.
    I oto chodzi o to chodzi narodzie "dobrym sortem zwanym"Dzis cie posmarujemy miodem a jutro złapiemy za pysk
    Mylę się ? To wykażcie ze nie !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak raczej trudno wykazać że się nie mylisz. Piszesz o ograniczeniu wolności słowa, bo TVP1 kłamie. Ograniczeniem byłoby zamknięcie TVNu, który jedzie po rządzie jak po łysej kobyle. Ciekawe też, że kłamstwa dostrzegasz teraz dopiero, bo ja na przykład sądżę że ta TV kłamie i manipuluje faktami już od lat kilku-nastu, a w zasadzie nigdy nie przestała, co udowadniały chociażby relacje z Marszu Niepodległości.
      Problem w tym, że macherzy pisowscy nie nauczyli się tak kłamać, jak poprzednie ekipy, może brak im doświadczenia?
      Obsadzanie, ludzi z partyjnego klucza to także praktyka stara jak świat, a wiem co mówię, bo zdarzyło mi się przez chwilę pracować w KNF. Jedyny dyrektor działu IT był apolityczny, jakoś po prostu nikt nie chciał się rzucać na tą minę, gdzie trzeba było mieć jakieś pojęcie...

      Piszesz: następnie więzieni są krytycy reżimu, - paru już aresztowały prokuratury zarzucając "sprawy kryminalne"
      Jakiś konkret, jakiego krytyka reżimu aresztowano, oprócz redaktora "Faktów i Mitów", za którego niewinność to osobiście głowy bym nie dał?
      Od centralizacji władzy do totalitaryzmu daleka droga. To pierwsze to nie wiem po co prezesowi, krytykuje go nawet Jadwiga Staniszkis. PO miało "swoich" bez tych karkołomnych sztuczek.
      I w końcu oparcie armii na fundamencie wiary... sprawa nad wyraz ciekawa, ale zwracam uwagę że na takiej zasadzie budowano wojskowość w dwudziestoleciu międzywojennym. Bóg Honor Ojczyzna. I to się sprawdziło w 39. Osobiście nie życzyłbym sobie żeby sprawdzała się teraz.

      Usuń
  14. Pozdrawiam Aniu...co taka cisza?Wszystko ok ,pewnie zapracowana kreślisz te swoje cudeńka::)))

    OdpowiedzUsuń