poniedziałek, 25 grudnia 2017

DLACZEGO ...



...



DLA KOGO ???


Wigilijne zamyślenie ... 
w ferworze tego wszystkiego, co dzieje się wokół nas, może warto przystanąć, nabrać oddechu , spojrzeć w głąb swojego serca , własnych obaw, fobii, może nawet.nieuświadomionej hipokryzji ...

bo gdyby tak ten wędrowiec zapukał - to co? 
gdyby tak był niewygodny - to co?
no właśnie - gdyby ...

*

A dzisiaj Papież Franciszek :

"Widzimy Jezusa w wielu dzieciach zmuszonych do opuszczenia swoich ojczyzn, do samodzielnego podróżowania w nieludzkich warunkach, będących łatwym łupem dla handlarzy ludźmi. Ich oczyma widzimy dramat wielu przymusowych migrantów, którzy narażają nawet swe życie, aby podjąć wyniszczające podróże, czasami kończące się tragedią"

"Jezus dobrze zna cierpienie bycia nieprzyjętym i trud braku miejsca, gdzie mógłby skłonić głowę. Niech nasze serca nie będą zamknięte, tak jak zamknięte były domy w Betlejem" 

*


Udostępniłam wpis księdza na swoim profilu
NASTĘPNEGO DNIA:



Powtórzę tu:
cóż - zbyt kole nasze oczy ... 
szkoda, że nie serca ...


*


                                          polecam Malina M *                                   
strona liiil   

3 komentarze:

  1. Moze i warto gdy praktycznie a obawiam sie iz i powszechnie tak to wygląda
    https://valconetti.files.wordpress.com/2017/12/dr404_ox4aiciwl.jpg
    Komu to zawdz9ieczamy i czy dawniej tez tak bywało?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ad. to pierwsze zdjęcie..Czyżby to był ten muzułmański terrorysta-uchodżca??
    Wiesz Malinko,że ja jestem niewierzący..no cóż..światopogląd..Ale wierz mi ,że Ojciec Święty Franciszek to obecnie największy dla mnie autorytet,bo reprezentuje to właśnie,co Chrystus reprezentował,a nauki Chrystusa zawsze starałem się przestrzegać,mam nadzieję,z dobrym skutkiem,ale to już nie mnie to oceniać..A hoj Malinko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinko WRÓĆ!!!

    OdpowiedzUsuń